Awaria w PKO BP i Pekao. „Większość problemów została już usunięta”

psav zdjęcie główne”Informujemy, że aktualnie mogą występować trudności z autoryzacją transakcji w bankomatach i terminalach płatniczych Banku Pekao S.A. Dokładamy wszelkich starań, aby niezwłocznie przywrócić pełną funkcjonalność. Przepraszamy za niedogodności” – napisał bank Pekao SA w komunikacie w poniedziałek przed południem.
Mieliśmy rano problemy z bankowością elektroniczną, ale zostały zdiagnozowane i usunięte – poinformowało PAP biuro prasowe Pekao.Utrudnienia w funkcjonowaniu bankowego systemu elektronicznego doświadczyli też klienci PKO BP, jednak – zdaniem banku – aktualnie problemy dotyczą jedynie aplikacji mobilnej IKO.”Obecnie występują utrudnienia w dostępie do aplikacji mobilnej IKO. Klientów zachęcamy do korzystania z naszego serwisu internetowego iPKO oraz wykonywania płatności kartami. Przepraszamy za niedogodności, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem działania IKO” – odpowiedziało na pytania PAP biuro prasowe.>>> Czytaj też: Kryzysowa „jazda na gapę”. Po rządowe pieniądze sięgną też ci, którzy nie potrzebują pomocy